måndag 12 september 2011

Har saknat dig!

Men idag fick jag träffa min finaste Mattias igen och hans söta Sigrid. Vi ses inte så ofta längre och jag kan sakna honom så himla mycket. Vi fick en liten promenad i parken när jag var på väg hem från jobbet. Hemmet som jag flyr...

Känner mig tryggare hos Azita. Med henne runt mig slappnar jag av. Vill inte vara själv och hos henne får jag känna mig som hemma. Så här befinner jag mig för andra kvällen i rad. Nerbäddad i hennes säng framför tv:n.

Älskar mina vänner så...

2 kommentarer:

Arnie sa...

Så hitta jag hit tillslut. Och märker att du inte mår så bra. Jag hoppas du känner att det går åt rätt håll. Jag hoppas du hittar styrkan i att välja bort. Jag är själv så dålig på det. Men det är ibland bara det enda man kan göra. Kramar från den förvirrade flickan

Tänkarsmurfen sa...

Det är under jobbiga perioder som de riktiga vännerna visar sig.