måndag 5 november 2012

Tips från coachen

Sen jag lämnade min kosmetikbutik för två år sen har jag haft svårt att hitta bra hudvårdsprodukter. Har prövat alla möjliga märken i olika prisklasser men inte riktigt fastnat för någon. Sen är det inte lätt att veta alla gånger vad man har för hudtyp och vad som passar.

Jag har varit noga med min hudvård sen jag var väldigt ung och det har jag min mamma att tacka för. Och jag är helt övertygad om att jag hade haft betydligt fler rynkor och fina linjer om jag inte börjat att förebygga i tid. För det finns inga krämer i välden som kan ta bort rynkor när de väl är där men att börja i tid och förebygga fungera alldeles utmärkt.

Nu har jag i alla fall hittat en serie som är helt underbar. Det är Rosenseriens produkter som inte bara är väldigt bra utan helt naturliga. Jag vill gärna ha både rengöring och hudvård i samma serie då de arbetar bäst tillsammans så jag har köpt både rengöringsmjölken, ansiktsvatten, ögonkräm, dagkräm och en helt underbar  jojobbaolja som hjälper mig att bli av med lite plitor som brukar dyka upp vid mens.

Det är aldrig för sent att börja ta hand om sin hy. Men tänk på att efter 20 så börjar huden att åldras och att investera i en bra ögonkräm redan då kan hålla de små rynkorna borta lite längre. Sen ska man givetvis åldras med stolthet men det har ingenting med att göra att man ska vara rädd om sin hy. Att rengöra och skydda sin hud borde vara en självklarhet men jag vet att många slarvar. 

Så vill ni pröva en bra hudvårdsseie så kan jag varmt rekommendera Rosenserien. Och bor du i Gävle så tycker jag att du ska göra ett besök hos DEN HÄR söta tjejen som numera är den enda som får ta hand om min hy och mina ögonbryn. Där kan du köpa Rosenserien och få tips om hur du ska sköta din hy.

Inga kommentarer: