onsdag 21 november 2012

Tid i överflöd

Lämnar den varma sängen lite för sent men njuter ändå av att kunna sova lite extra utan att bli väckt av en blöt nos. Ibland är det skönt med en sovmorgon och få sova tills man vaknar av sig själv och eftersom jag ha vänt på dygnen så är de där extra timmarna guld värda.

Det är det där med tiden, den jag har så mycket av just nu men ändå inte kan förvalta på bästa sätt. Det blir lätt att skjuta upp saker, vänta in i det sista och sen står jag där med andan i halsen. Så jag skärper till mig och bokar en ledig sal på gymmet och tänker ta mig dit och öva in de sista stegen. Mindre än två veckor kvar och jag är mer än laddad.

Kaffet är uppdrucket och nu är det dags att ta tag i den här dagen. 
Hoppas er blir bra!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja det är ju så av någon märklig anledning. När man har tid så skjuter man på saker hela tiden. Himla dumt när man skulle kunna få massor gjort egentligen!

Pettiwoman sa...

Ja visst är det ett jäkla konstigt fenomen det där =)

Kram