måndag 26 november 2012

Ny vecka

Jag blir sällan arg på folk och brukar vara ganska ursäktande. Aldrig långsint och vill helst att alla ska ta varandra i hand och vara snälla mot varandra. Men ibland... ibland tryter mitt tålamod och jag får bita ihop rejält för att inte tappa behärskningen och skrika jävligt otrevliga saker i någons ansikte.

Så snälla, bråka inte med mig är du snäll. Håll inte på med några jävla översittafasoner utan låt mig nu bara få göra det jag ska och håll käften. Snälla...

Annars har helgen varit väldigt mysig på alla sätt. Har tillbringat mycket tid med älsklingen och hans pojkar. Lagat god mat, sett bra film, ätit lite för mycket onyttigheter och avslutat helgen med att stå på loppis.

Denna vecka kommer bestå av mycket finslipning av passet jag snart ska visa upp och på onsdag är det dags för anställningsintervju igen. Och i helgen fyller älsklingen år så honom ska jag fira lite extra mycket.

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Inga kommentarer: