måndag 14 november 2011

Vändpunkt

Jag skulle så gärna vilja berätta. Sätta ord på den här resan från början till slut. Men just nu är jag i början på något nytt. En vändpunkt som kom när jag som mest behövde den. När jag befann mig på det djupaste djup. Men jag väntar lite till tills jag vet att inga fler bakslag kommer för de har ju en tendens att göra det. Men just nu känner jag starkare än någonsin att jag har nått slutet på vägen nerför. Jag går på ostadiga ben men jag går i alla fall på en helt annan väg. Åt ett helt annat håll.

Jag trodde slutet kommit... men det var början på något bättre och snart ska jag sätta ord på allt!

Snart...

5 kommentarer:

Sebastian sa...

Det kommer bli bra vännen.

Pettiwoman sa...

Ja och mycket har jag dig att tacka för!

Kram fina du!

Malin sa...

Är den där Sebastian lovligt byte? ;-)

Pettiwoman sa...

Sebastian är lovligt byte och jag önskar av hela mitt hjärta att han hittar en kvinna som kan ge honom den kärlek han är värd.

För mig är han den bästa vän jag kan ha!

Tyvärr tillhör mitt hjärta någon annan annars hade jag tagit honom själv :o)

Christel sa...

Låter bra att det äntligen vänder. Det är du värd!