torsdag 24 november 2011

Om avstånd

Tiden räcker inte till och avståndet mellan oss känns större än någonsin. Timmar och sekunder i en allt för liten upplaga. Men jag skulle så gärna vilja ha dig här. Om så bara för en stund.

Få känna dina armar om min kropp. Din nakna kropp längtande nära min. Kyssar heta som eld och händer som smeker överallt. Fingrar som letar sig in i trånga våta skrymslen. Bara för en stund.

Om du kommer kan jag stanna tiden för ett ögonblick. Låta den vara vår och använda den som vi vill. Ett ögonblick av njutning och vi drar ut på det i evighet. Hastiga smekningar som blir oändliga under dina fingertoppar.

Vet att det är ont om tid, ett stort avstånd men kan vi inte glömma det för en stund? Vill så gärna ha dig nära mig igen. Min kropp skriker ditt namn och om jag blundar kan jag känna din doft, du är nästan här. Så nära men ändå så långt borta. Så snälla kom!

Låt mig få vara dig nära så där som bara jag kan. Låt mig få smaka dig igen. Även om det bara blir för en kort stund så låt den stunden bli vår. Tillsammans med dig blir varenda sekund värdefull och timmarna oersättliga. Stunder av njutning och en åtrå som aldrig vill ta slut.

Jag vill vara dig nära. Saknar dig, din kropp, dina händer och ömma kyssar.

Snälla kom.

Bara för en stund...

Inga kommentarer: