torsdag 24 november 2011

Möten

Behöver andas ny luft, få nya intryck och bevisa för mig själv att jag är stark nog att ge mig ut på nya äventyr. Lägga allt det jobbiga bakom mig. På mer än ett sätt. Så i morgon tar jag tåget till en ny destination. Ensam utan krav och måsten. Kanske får jag nya insikter. Kanske jag får svar på alla de frågor jag har och att jag kan börja se framåt igen. En stund för mig själv på andra gator än de jag trampar runt på nu.

Det är med skräckblandad förtjusning jag kommer att kliva på tåget. Men ibland måste man möta sin rädsla för att kunna övervinna den. Och kanske möter jag något annat än min rädsla...

2 kommentarer:

DonJocke sa...

Hoppas att din resa tar dig närmare ditt mål!

Men du glöm inte att skriva en hälsning, varför inte små vykort på din resa!

Vi som följer dig vill ju så gärna veta hur det går å hur du mår.

Lycklig resa, må allt gott komma i din väg!

Kram

Pettiwoman sa...

Ja det var en bra ide :o)
Kanske kommer en liten hälsning...

Kram