onsdag 17 augusti 2011

Vad är det för fel???

Alltså ibland undrar jag hur det står till i huvudet på vissa män. Jag har som sagt en erotisk blogg där jag skriver erotiska berättelser och lägger upp en del bilder (ja inga gynekologbilder utan bilder med lite finess). Men jag tror att de flesta som läser där får en ganska klar bild över att jag tillägnar ALLT där just nu till min älskling. Han har gett sitt samtycke till att jag har bloggen kvar och som sagt, allt handlar om honom och mig så det är knappast så att jag ger sken av att vara sökande. Jag får en del mail och kommentarer. Snälla sådana och inte massa skamliga förslag. Nån enstaka gång dimper det ner nåt sånt men oftast väldigt oskyldiga och snälla komplimanger bara.

Men NU... jisses säger jag. Eller vad säger ni om det här...

Jag heter alltså Jocke bor i Vasastan, centrala Sthlm, jag är 39 år .Cendre hårfärg, 186cm, mycket välutrustad, hyfsat vältränad. Jobbar inom finansvärlden där jag lyckats ganska bra. Lyckades göra en del bra affärer innan finanskrisen drabbade oss.

Anses både trevlig och gullig, tycker om lite vilda tjejer som uppskattar riktiga MÄN. Alltså MÄN som vet vad dom vill, som vet hur man tar hand om en riktig Kvinna.


Med hjälp av smek, kel, fingrar, tunga och min stora kuk vill jag få dig att njuta och bara tigga om mer. Jag är lagom dominant i sängen, men inte annars. Det handlar bara om vanlig sex, mkt oralt.

Hoppas du tycker om att smaka sperma. Jag tänder på små sexiga spännande rollspel.

Men nu vill jag givetvis veta mer om dig också.

Vill gärna se lite fler fina bilder av dig, och lämna gärna med ett telenummer.

KramarJocke


Till det här mailet bifogade även snälla Jocke 8 st bilder varav 5 st av de var på hans enormt STORA organ. Ja så han ljög verkligen inte när han skrev välutrustad så det ska han ju ha en eloge för att det inte bara var något han skrev för att locka med.

Men alltså ärligt talat, behöver jag ens kommentera det där?

Vad är det för fel på en sån här kille???

Hjälp mig här.... någon!!!!

7 kommentarer:

J. sa...

Det är ju bara att ignorera, inte behöver du nån hjälp med det? :)

Pettiwoman sa...

Hahaha nää jag menade mest... hjälp mig här någon med vad det är för FEL på människan :o)

J. sa...

Felet är han han tror att kvinnor som skriver om sex automatiskt vill HA sex med alla killar som erbjuder sina tjänster, vad det beror på vet jag inte :p

Pettiwoman sa...

Ja lite så är det. Tack och lov är jag ganska beskonad från såna idioter och ha läsare som har vett att förstå bättre :o)

Christel sa...

Herregud! Haha, jag skrattade faktiskt när jag läste det här. Jag tror att det är det bästa, att bara skratta bort honom. Vill han vara ett pervo får han väl vara det, men be honom om att inte störa dig mer.
Men annars, skratta bort det! En gång blev en kompis utsatt för en blottare och hennes omedelbara impuls var att peka och skratta åt honom (eftersom hon blev överrumplad över hur liten hans penis var) och det tog ju udden av det som egentligen är en ganska obehaglig upplevelse.

Fröken Svensson sa...

Herregud! Det där är en karl som inte har en vettig kvinnosyn någonstans. Han förtjänar inte ens ett svar. Fortsätter han så be han dra (förmodligen lika stor) balle i gruset.

Anonym sa...

Hahaha du måste trots allt ha fått dig ett gott skratt... ja både du och din älskade :-)
Vissa tror verkligen att de är Guds gåva till kvinnan... tänk så fel de kan ha.