onsdag 17 augusti 2011

Två lager...

... klart men jag behöver nog dra över det en tredje gång för att det ska täcka helt.

Och lätt skulle det inte vara heller. Stegen jag lånat hem från jobbet för att nå upp och maskera taket var ju för låg så jag har lekt med döden genom att ställa en hink på stegen och sen klättrat upp på den. Sen det där långskaftet jag lånat av Mattias gick inte att fästa på rollen så den har flugit av hela tiden. Plus att den där luddiga saken på rollen inte heller ville sitta kvar utan den har varit på väg av typ HEEELA TIIDEN!!

Suck... sen är det väl typ färg överallt. På mig, på sängen, på väggarna där det inte ska vara och på golvet i hela lägenheten. Jaja... det skingrar tankarna i alla fall och lite färg har väl ingen dött av... tror jag!

3 kommentarer:

Tänkarsmurfen sa...

Bra jobbat! :-)

Turn sa...

Hahaha! Förlåt men jag ser dig framför mig! :D
Du e för härlig..och fint blir det nog allt.

Kram på dig målar´n ;)

Pettiwoman sa...

Ja nu ligger du efter Sebastian :o)

Ja Turn det var nog ingen vacker syn ;o)

Kram på er!