onsdag 17 augusti 2011

Projekt målning

Alltså... mina tummar sitter liksom fast där bak. Ja i röven så att säga. Inte bokstavligt talat så dont worry. Men jag kan dra på saker typ i evighet. Har bott i den här lägenheten i 1,5 år och lika länge har jag hatat den LIIILA fondväggen i mitt sovrum. Jag är prinsessan av VITT! Men jag tänkte att okej... vi bryter av lite och målar över den där jävla fula färgen i typ... caffelatte dårå. Jag köpte färg för...  ja typ... sex månader sen.

Så... för att inte kunna smita längre så skriver jag det här...

NU SKA VÄGGJÄVELN MÅLAS!!!

Våga inte komma tillbaka hit innan färgen sittar där.

Okej...

2 kommentarer:

Anonym sa...

du får nog måla några gånger om den vita färgen ska täcka den lila.
Så då dröjer det väl några månader innan du är tillbaks på bloggen.

Mamma

anagoesbananas. sa...

Hur går det? ;)