torsdag 4 augusti 2011

Sommarkänsla!

Vaknar med ett något lättare bröst. Det är de där första minuterna när jag slår upp ögonen som är avgörande hur känslan kommer att vara resten av dagen. Igår lyckades en fläktande mc-tur jaga bort tyngden i bröstet och idag fick en långpromenad i stekande sol jaga bort den lilla lilla tyngd som envist satt där när jag vaknade. Nu är den helt borta.

Jag suger i mig av de sista sommarstrålarna. Det sägs att sommaren snart är över och jag vill fylla på med den inom mig så mycket jag bara kan. Bevara den i mitt innersta så jag kan plocka fram lite i det kommande höstmörkret. Jag är tacksam för vännerna som tar mig med till hav och strand. Där jag kan fylla på med ny energi och hitta lugnet. Det börjar kännas bra att vara ledig utan planer för varje dag har jag lyckats göra saker som gör mig gott.

Hoppas ni också får en underbar dag!

Inga kommentarer: