onsdag 1 augusti 2012

Välkommen Augusti


Den är här nu och jag hoppas den kommer att bli en härlig månad. Den påminner lite om att det är slutet på sommaren men den kan också visa sig från sin bästa sida och göra sommarens sista veckor riktigt härliga. Jag hoppas på det. Jag vill ha de där ljumma kvällarna, de lite kallare nätterna men solen som fortfarande står relativt högt. Jag vill hinna med lite till innan jag välkomnar hösten även om jag så smått börjar längta efter att få borra in näsan i tjocka halsdukar och att få tända de där väldoftande ljusen när det börjar bli mörkare ute. Lite mer sommar vill jag ha.

Så välkommen Augusti!


 

2 kommentarer:

oskrivnablad sa...

Ser också fram emot sommarens sista månad. Det gör ju inget att man börjar jobba igen när kvällarna fortfarande kan bjuda på ljus och värme :-)
Kram

Pettiwoman sa...

Nej precis =)
Vi håller tummarna för en låååång och fiiin augusti!

Kram