måndag 13 augusti 2012

Trött men nöjd

Det känns att jag inte riktigt är van vid att gå upp tidigt och det innebär också att jag inte är van att gå i säng i  tid. Så idag när jag som mest behövde vara på allerten då jag fortfarande befinner mig i upplärningsstadiet och går brevid annan butikschef har jag verkligen fått anstränga mig för att inte visa min trötthet. Jag har dolt mina gäspningar och hela tiden sett till att bryggaren varit laddad med uppiggande kaffe. Men det har gått bra. Det känns verkligen att jag är rätt och jag hoppas den känslan håller i sig när jag tar klivet nästa vecka och själv ska styra skeppet bestående av två butiker. 

I morgon är det dags för besök i Stockholm igen för första mötet och det ska bli väldigt roligt att få träffa alla andra butikschefer. Så i kväll ska jag försöka att krypa i säng i vettig tid för att sitta och gäspa på mötet går då rakt inte för sig. Det tar väl nån vecka så kommer man in i det där med att se till att vara i säng i tid och vakna pigg och utvilad. Så känner väl alla första dagarna efter semester. Min semester har bara varit lite extra lång...

Så...godnatt då!

Inga kommentarer: