måndag 1 oktober 2012

En sån där dag

Ibland kommer de där dagarna. Då det är extra tungt att stiga upp och det känns som att det sitter en stor sten över mitt bröst. Jag vill ligga kvar i sängen och på jobbet är jag inte riktigt människa förrens jag fått dagens första kopp kaffe. Kanske det är efterdyningar från några glas vin för mycket i helgen. Kanske det ihop med mitt eviga grubblande, analyserande och för mycket tänkande gör att allt känns lite kantigare idag. 

Dagen tar på något sätt slut och kanterna har mjukats upp lite när kvällen börjar närma sig. Men jag är trött. Känner mig lite avig och vill liksom bara krypa ihop. Vill sova. Behöver fylla på med lite ny energi och kanske en natts sömn kan råda bot på de kantigheter som är kvar. 

Det är helt enkelt bara en sån där dag...

4 kommentarer:

Mia sa...

Hade också en sån dag. Kram på dig!!

Pettiwoman sa...

Hoppas din dag var bättre idag vännen.

Kram

oskrivnablad sa...

De där dagarna ploppar upp ibland och de är aldrig roliga :-( Hoppas det känns bättre nu. Kram

Pettiwoman sa...

Det blir alltid bättre igen :)
Kram