söndag 14 oktober 2012

Hope i...

Med riv i halsen och en feberömmande kropp tog jag mig iväg för att göra det där skriftliga provet och ja... jag klarade det. En tröst just nu när jag känner att kroppen håller på att invaderas av illasinnade basselusker. Jag älskar min pojkvän över allt annat men jag gillar mindre att han lyckats smitta mig med den där skiten han legat i några dagar nu. Men jag får väl skylla mig själv eftersom jag inte höll mig på behörigt avstånd när han låg snorandes i feber. Jag har varken tid eller lust att ligga sjuk så jag hoppas att det här som kryper i min kropp ger sig iväg snarast möjligt.

I kväll får jag ligga ensam i soffan och försöka kurera mig bäst jag kan. Inte ens hunden är hemma för han fick stanna hos älsklingen som pustar ut efter en fullspäckad vecka och jag saknar de båda just nu. Hade velat bli lite ompysslad. Nån som gjorde mackor och the. Kanske pillade lite under mina fötter för det är det absolut bästa jag vet. Men nu ligger jag ju här själv och ja... jag tycker fruktansvärt mycket synd om mig själv just nu!

Nu kryper jag ännu längre ner under täcket och försöker vila upp mig för i morgon är det måndag och jobbdag igen och jag har som sagt IIINGEN lust att vara hemma sjuk.

Så ja... gärna lite "krya på dig" omtanke nu =)

2 kommentarer:

F sa...

Hittade hit idag. Får se om jag kommer tillbaka, men kan i alla fall killa dig under fötterna.

Pettiwoman sa...

Tack... det var snällt =)