onsdag 3 oktober 2012

När allt mjuknar



Så blir saker och ting mjukare igen. Det kommer alltid bra dagar efter de där som känns tunga. Och nu har vi hunnit in i oktober också. Vart tog sommaren och allt det där man skulle göra då vägen? Ingen mening att se bakåt och sakna det som inte blev utan lika bra att blicka framåt och ta vara på det hösten har att erbjuda istället. För min del börjar det med flera dagars utbildning i träningens tecken och jag åker i morgon och kommer hem först på söndag igen. Som jag längtat...

Skriver från älsklingens nya "padda". Funderar på att skaffa en själv nu när min lilla "bloggdator" snart sjunger på sista refrängen. Jaja... den får följa med i helgen och sjunga lite till så mellan alla träningspass och teorilektioner ska jag säkert hinna med att blogga en rad.

Inga kommentarer: