onsdag 10 oktober 2012

Förändring




Tillbaka i verkligheten igen efter helgen som var. Det var skönt att få komma hem och landa i soffan och i älsklingens famn i söndagskväll. Öm och trött i hela kroppen. Nu är det jobb som gäller. Jobb och åter jobb men det känns skönt att jag är inne i vanliga gängor igen. Och dagarna ser lika ut från morgon till kväll så jag kände att lite förändring skulle vara på plats så det fick bli en ny frisyr idag. Sist gjorde jag en fegvariant av att klippa lugg men nu gick jag "all in".

Ska sova med älsklingen i kväll. Han är snorig och så där allmänt gnällig som män blir när de är lite (läs dödssjuk) hängiga. I morgon blir det tåget till Stockholm för möte och jag gillar ju de där små tripperna.

Ja... det finns inte så mycket just nu jag känner jag behöver ventilera. Tror det betyder att allt är bra. Det är när jag grubblar och mår lite sämre som orden oftast tränger på. Så dagens största händelse är alltså min nya frisyr ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!
/Milla

Pettiwoman sa...

Tack snälla =)