söndag 14 oktober 2012

Om ditt o datt

Har lämnat av en stycke snygg pojkvän och två söta, underbara men ack så livliga pojkar vid golfbanan tillsammans med min lilla fyrbenta älskling så nu har jag äntligen den där lugna stunden hemma i soffan med dagens första kopp kaffe. Och jag önskar att det är nu den där superenergin liksom bara kom och överföll mig så att jag fick fart att sätta igång med det där som borde göras. Mitt hem ser mer ut som en jättelik garderob med kläder överallt och det står rentvätt sen över en vecka som behöver sorteras och.... Behöver jag säga mer?!

Ska ta tag i det där nu. Har några timmar på mig innan jag ger mig iväg på jobb till Friskis. Och idag mina vänner... idag ska jag göra det skriftliga provet för att få åka iväg på steg två. Och trots att det är fjärde diplomet/licensen jag läser till så är jag extra nervös just nu. Kanske för att det var ett tag sen. Kanske för att jag längtar och vill så väldigt mycket just nu. Kanske för att jag ALLTID ställer så jävla höga krav på mig själv och är livrädd för att misslyckas. Det värsta som kan hända är ju att det går galet och att jag får göra om. Men jag vill ju klara det NUU!

Så... en stunds vila till sen ska jag ta tag i det här bombnedslaget till lägenhet. Sen en sista titt bland böckerna om fysiologi och träningslära. Snälla håll tummarna...

Inga kommentarer: