tisdag 30 oktober 2012

Om gamla ord

Jag läser ofta min gamla blogg. Mer än vad jag går tillbaka här inne och läser gamla inlägg. Kanske för att jag var så mycket mer öppen då och saknar att kunna vara det. Jag skrev annorlunda då, eller är det kanske bara jag som tycker det. 

Så jag tänkte att för er som hittat hit till mig här och aldrig läst min gamla blogg så gör jag lite tillbakablickar och bjuder på en del inlägg jag skrev då. Men även för min egen skull och för er som även var med mig på den tiden. Bloggen finns ju kvar så varför inte göra ett besök då och då.

Hittade DETTA idag och minns...

2 kommentarer:

Antoinette sa...

Du, jag har missat att kommentera med allt som är just nu, men hg vill såklart gärna få kika in på nya bloggen... Kram!

Pettiwoman sa...

Jag är kvar här...utan lås...
Förmår mig inte till det =)

Kram vännen!