tisdag 17 juli 2012

Men åhh vad skådar mitt norra öga

Nä det är inget "Duckface" utan en väldigt förvånad uppsyn. Solen strålar nämligen idag och det kan ju göra vem som helst både chockad och förvånad. Själv blev jag helt hispig och grämer mig över att jag inte tog min filt och en lättläst bok och gav mig ut till havet. Men istället blev det  kaffe på Mattias lilla kolonilott och sen har jag suttit på en solig (men ack så blåsig) kajkant och sörplat kaffe med Cicci så att vi nästan fick lite utlandskänsla. 

Så vad gör man för att liksom suga ut det mesta av en sån här sällsynt solig dag? Jo man ser till att göra sig snygg och sätter sig på en mysig uteservering och liksom draaaaar ut det mesta av sommarkvällen. Så får det bli. Klänning och klackar på och ett glas av något kallt och gott och fan ta regnet om det vågar sig fram i kväll. Nu ska här njutas!!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad glad jag blev av att läsa att du sörplat något och inte surplat som så många skriver, jag blir allergisk när jag ser det!!

Pettiwoman sa...

Hahah va????
Näää sörpla heter det ju såklart =)

Kram