tisdag 10 juli 2012

Första dagen på nya jobbet

Jag är trött men har ändå svårt att varva ner. Hade behövt betydligt fler timmars sömn i natt men älsklingen envisas med att vakna och inte kunna sova och då sätter han på tv:n och då vaknar jag också. Men de gör mig inget. Inget alls. Jag skulle bara behövt den där nattens sömn för idag var jag tvungen att vara utvilad för att kunna ta in all information eftersom det var första dagen på nya jobbet. Mitt nya jobb som buikschef i två skobutiker. (Sträcker stolt på mig) Jag har två dagar nu som jag ska gå brevid henne jag ska vikariera för sen är jag ledig igen till den 6 augusti. Så jag har iofs all tid att ta igen den här nattens missade sömn.

Idag hade jag även ett möte på Friskis o Svettis och nu är det klart när jag ska iväg på deras utbildning så att jag kan börja instruera igen. Så länge får jag nöja mig med att träna för min egen skull och nu har även min älskling blivit medlem så nu kan vi träna tillsammans. Det har jag saknat sen vi låg på hotell i veckorna med gamla jobbet och slet på gymmen som ofta låg i nån sunkig källare. 

Har haft två mysiga kvällar med honom och pojkarna men i kväll lämnade jag de själva så de får ha pappa för sig själva lite. Vill inte redan trötta ut de med mitt sällskap även om Jocko lyckats charmat de bra. Tycker det är mysigt att vara med de tre men nu längtar jag efter lite egen "vuxentid" med älsklingen. Vi har haft mycket folk runt omkring oss den senaste tiden så nu skulle jag vilja ha honom lite för mig själv. Blir nog till helgen kanske. Mmm.... mys, ja ni fattar =)

Snart läggdags för den här damen. Har en del timmar att ta igen känns det som och i morgon är det jobb bland alla underbara SKOOOOOR!!!
Gissa om jag myser bland hyllorna =)

Zzzzzzzz......



5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med nya jobbet :)

Pettiwoman sa...

Tack... vem du nu än är =)

Kram

Anonym sa...

Roligt med nytt jobb! Lycka till!

Anonym sa...

Lycka till med jobbet, något säger mig att du kommer passa utmärkt där... ;) natti

Pettiwoman sa...

Tack snälla ni =)

Kram