fredag 6 juli 2012

Förändring och om det som var DÅ

 Jag bestämde mig för en förändring.
Så mycket som fått en ny start. 
Så många saker som är så annorlunda nu och så mycket bättre så jag kände att jag liksom själv ville förändras lite tillsammans med allt det där. 
Och han tycker om det. Därför vågade jag klippa av min lugg som varit lång i så många år nu. 
För att jag visste att han skulle gilla det. 
Klart jag myser och känner mig fin. 
För honom...
Jag brukar gå tillbaka. Till de där gamla orden.
Så mycket kärlek. Så mycket känslor. Jag känner det i varje ord jag skrev.
Så målande om alla stunder vi haft ihop. Och jag tänker...
Känslorna är desamma. Så starka och ibland dras jag nästan omkull.
Jag ser fortfarande på honom med fjärilar i magen. Tycker fortfarande han är det finaste som finns.
Och jag njuter av att få vara berikad med så mycket kärlek.
Att jag äntligen fick känna det där som jag saknat så.
Han är min kärlek. Mitt hjärta och mitt allt.

Och trots att allt på något sätt är mycket bättre nu,
 så minns jag ändå med värme det som var DÅ...

Inga kommentarer: