måndag 16 juli 2012

Kvällsmyser

Det är när man kommer hem efter ett jobbigt men skönt träningspass som det är som skönast att sjunka ner i soffan. En kvällsfika med god smörgås och kaffe är det enda som behövs för att jag ska njuta lite extra i min ensamhet. Det är liksom belöningen för mödan när man varit duktig och faktiskt lyckats ta sig ur soffans järngrepp och istället beger sig iväg på en timmes spinningpass. Just då känns det som man är nära döden men efteråt frågar jag mig alltid varför jag inte gör det där lite oftare än jag faktiskt gör även om jag numera tränar mer regelbundet än tidigare. När jag instruerar får jag ju automatiskt in den där träningen i vardagen men utan det är jag en mästare på att fuska. Men nu är jag ganska duktig tycker jag och nu behöver jag ju komma igång ordentligt eftersom tiden går fort och snart är det dags igen att stå där längst fram. Gud så jag längtar...

Är ni duktiga på att träna nu på sommaren?




Inga kommentarer: