fredag 21 oktober 2011

Om fortsättningen

Jag har bestämt mig för att flytta bloggen till en annan adress för att kunna fortsätta skriva på det sätt jag vill. Vill inte behöva känna mig hämmad eller behöva ha en känsla av att inte kunna uttrycka mig som jag vill om vad jag vill. Därför kommer jag vara väldigt försiktig denna gång med vilka jag tar med.

Om du är en av de läsare som känner att du är här av rätt anledning får du maila mig så kommer du få den nya adressen när jag flyttar bloggen. Och jag kommer själv avgöra om jag känner förtroende nog att ge dig adressen. Bäst är om du själv har en blogg jag känner till, ett konto jag känner igen eller att din mail är kopplad till en facebook så att jag kan se vem du är. Har du ärliga avsikter så borde inte det vara några problem.

Jag har bra koll på de ip-nummer jag inte vill ge den nya adressen så att fejka en mailadress tjänar inget till.

Det känns trist att jag ska behöva göra så här men jag har inget val just nu. Det finns allt för mycket jag inte vill dela med vissa personer. Saker om hur jag mår, mitt jobb och annat som just nu är känsligt för mig.

Så maila mig så tar jag ett beslut om vilka som får följa med.

Kram så länge!

pettiwoman@live.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

vill följa med :) (orkar inte blogga själv längre, men jag läser fortfarande några bloggar. vi hörs på facebook :)

/Jennie

Anonym sa...

Jag med! Mailar dig!
Kram Sofie