måndag 3 september 2012

Saknar honom...


Så lite tid och så mycket längtan. När jag lägger mig ensam på kvällen och blundar tänker jag på honom och i drömmen är han åter hos mig...


Jag känner doften, så verklig, så stark som om han var här hos mig på riktigt.
Det första jag känner är en lätt smekning över min kind, som en vindpust. Jag sträcker ut min hand och kan nästan känna honom nära. Han är så verklig men innerst inne vet jag att allt bara är en dröm. Jag vill fortsätta sova, drömma så att jag få vara honom nära.

Hans läppar är åter nära mina. Jag känner hans andetag och om jag inte vaknar och öppnar mina ögon och ser att han egentligen inte är där så fortsätter det att vara så verkligt.
Jag känner hans mjuka skäggstubb när våra läppar möts och jag minns med ens hur jag älskar att få kyssa honom. Jag kan känna smaken av honom. Känner hur hans tunga letar sig in mellan mina läppar och möter min. Så varm och mjuk och den leker med min och jag kan känna hur värmen sprider sig i hela min kropp.

Snälla låt mig inte vakna...

Hans händer är överallt på min kropp. Mjuka, smekande och de vet precis vart de ska ta vägen. Hittar alla mina känsliga ställen som de så många gånger innan smekt. Ställen som numera bara få smekas av honom. Jag känner det lika starkt som om han vore här hos mig på riktigt.

Jag andas tyngre när jag känner hans händer över mina bröst, ner över min mage och hur de sakta smeker insidan av mina lår. Hans ansikte är nära mitt och han ser in i mina ögon när han låter sina fingrar nå mitt allra känsligaste ställe. Mina händer smeker hans rygg, upp över nacken och får tag om det allt för långa håret. Lindar in mina fingrar i det och håller kvar där medans hans fingrar smeker och leker mellan mina lår.

Han böjer sig ner och kysser mig lätt över mina bröst och fortsätter ner över mina revben och läpparna bränner heta på min hud. Till slut når han målet och smakar på min våta längtan och jag fortsätter blunda och önskar jag kunde få stanna kvar där i drömmen och aldrig mera vakna.

Jag öppnar mig för honom och hans höfter är som skapta för att vara just precis där mina händer når de för att kunna styra honom rätt. Vi återförenas och än en gång får jag känna en njutning jag aldrig tidigare upplevt med någon annan människa. Han tar mig tillbaka till platser jag bara besökt med honom och just i det ögonblicket finns det inget annat än bara vi två och våra sammanslingrade kroppar.

Jag vet att när jag vaknar är jag åter ensam. Men det spelar ingen roll för i drömmen är han tillbaka hos mig. Saknar honom så och önskar han var hos mig snart igen.

Men i drömmen är han hos mig.
Vill somna nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint inlägg. Kram

Pettiwoman sa...

Tack söta du =)

Kram