söndag 17 mars 2013

Update

Jag har fortfarande ingen dator så därför blir det inte så mycket skrivande. Det är inte detsamma med mobilen. Nu har jag lånat dator och passa på att göra ett litet gästspel både hos mig själv och hos er. 

Dagarna ser fortfarande likadana ut. Börjar kännas lite väl trist och välbekant även om jag försöker göra det bästa av det. Försöker komma ut i friska luften varje dag, röra på mig det lilla jag kan för jag har haft en otrolig smärta i delar av min kropp. Det hindrar mig från att ha de där klasserna jag så gärna vill. Min kropp kan inte ta ett danssteg längre utan att sedan ligga i dagar med smärta. Det gör mig fruktansvärt ledsen men tvingar mig att göra det jag länge behövt... träna upp min styrka. Det enda som fungerar just nu. Har även varit hos min husläkare och fått en cortisonspruta på det mest onda stället. Min höft. Nu lägger jag allt mitt hopp till den och antiinflammatoriska tabletter. 
Nog om gnäll nu..

Söker nya jobb nästan varje dag. Hoppas att årets första lugna månader kan lättas upp i takt med att våren gör sitt intåg. Behöver något att göra. snart. Behöver känna mig behövd igen. Finns inget som kan få mig så frustrerad som att vara utan en uppgift. 

Snälla April, låt inte min 40 årsdag vara den enda höjdpunkten. 
Låt mig få komma på minst EN intervju.
SNÄLLA...

Inga kommentarer: