måndag 11 mars 2013

Måndag igen

Helgen är över för denna gång och jag är mer än nöjd. Mycket kvalitetstid med älsklingen har det blivit och det är alltid lika välkommet.

Och vädret har visat sig från den bästa sidan och längtan efter den riktiga våren börjar ta fart. Det står många skor med höga klackar i hallen som väntar på att få bli använda.

Igår fick jag äntligen träffa min bästa vän Azita igen efter fem veckor. Så nu är allt i sin ordning när hon är hemma igen efter sitt besök hemma i Iran. Har saknat henne så...

Nu är det måndag. Ny vecka och samma väntan på att något ska hända på jobbfronten. Men jag har en känsla av att snart... snart händer det något. Under tiden försöker jag göra något bra av den där tiden. Njuter av solen, tar hand om mig själv och min kropp.

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Inga kommentarer: