onsdag 13 mars 2013

Små onsdagsting

Jag var så väldigt trött. Ofta. Kunde sova hur mycket som helst och ändå kändes kroppen tung. Så köpte jag några piller för det där. På Konsum. Nu vaknar jag kl sju på morgonen och känner energi. Fast jag kan ändå sova en liten stund mitt på dan. Bara för att jag kan. Det är skönt att få glida in i lite eftermiddagsdvala.

Idag bjöd jag älsklingen på lunch på restaurang men kaffet på maten drack vi hemma hos mig. Bara för att jag ville ha den där fina chokladen till. Den där han hade med sig i fredags i en liten påse som en present till mig. En liten överraskning som gjorde mig glad.

Nu har jag färgat de grå. Det är ju sånt man få göra nu när man börjar bli gammal. Mmm... snart fyller jag år. Exakt en månad till idag. Jag fyller... 25.

Näää... jag bara skojar!

Inga kommentarer: