torsdag 28 februari 2013

Jorosåatte...


Saknar min dator. Lämnat in min bäbis för någon form av återupplivningsförsök. Så därför är jag dålig på att svara på kommentarer eller säga hej hos er. Allt blir så mycket krångligare med mobilen. Såg att jag fått en länk av Anna (tack snälla) men kan inte öppna den :(
Så jag hoppas jag snart får hem min älskling...

Saknar min andra älskling också. Har inte träffats sen i söndags och det är lite mitt eget fel också. Kan inte förklara men ibland hamnar jag i den där grubbelbubblan och då vill jag helst vara själv.

I morgon sätter jag mig på tåget hem till familjen. Åtta timmar på tåg ska bli mysigt. Gillar att susa fram genom landskapet med en tidning eller bok i knät. Ska hälsa på lillasyster i Lund också i deras nya hus. Och därifrån åker jag sen vidare hem till Gävle med älsklingen som är i Malmö då med nya jobbet. Ska hålla honom sällskap i tjänstebilen han fått som ska tas hem. Slår liksom två flugor i en smäll.

Så... idag blir det projekt packa inför resan. Om jag kan få upp röven från soffan nån gång...

2 kommentarer:

Sebastian sa...

Hälsa till I & J från mig.

Pettiwoman sa...

Det ska jag :)