tisdag 9 juli 2013

Saknaden

Sista natten på hotell för denna vecka. Som vanligt när det gått några dagar så kommer saknaden smygande. Och det är ju lite det som är tjusningen med det här... att man får längta lite efter varandra. Att dagarna ifrån varandra gör att man tar extra mycket vara på de som man sen får ihop. Och nu kommer vi att få några extra mysiga dagar ihop för nu tar jag med mig älsklingen och beger mig hem till familjen i Blekinge. Blir en liten minisemester som jag verkligen ser fram emot. Men först ska jag jobba klart för denna vecka och lämna fältet i morgon och bege mig hem. Saknar båda mina älsklingar nu. Jag har turen som har en underbart snäll pojkvän som hjälper mig med vovve när jag jobbar borta. Han brukar följa med men jag vet att han är i trygga händer just nu. 

Nu ska jag krypa i säng och i morgon kommer jag att få krypa in i älsklingens famn igen. Som jag längtar...

Inga kommentarer: