tisdag 4 juni 2013

Life is GOOOOOD!!!

Idag är det en vecka sen vi satte oss på planet till Spanien och jag har inte riktigt hunnit smälta den underbara resa vi haft. Jag vågade inte riktigt hoppas på något alls men det blev bättre än vad jag någonsin kunde ana. Vi har för första gången tillbringat dygnets alla timmar ihop under så många dagar i sträck och jag har verkligen njutit av varenda sekund. Det känns som att vi har kommit varandra närmare, som om kärleken aldrig varit starkare och att vi befinner oss på en helt annan nivå av vår relation. Jag kan med handen på hjärtat just nu säga att han är mannen i mitt liv och att jag äntligen vågar hoppas på en framtid ihop. Det känns som jag har blivit förälskad på nytt.

När vi befann oss i Spanien fick jag också ett glädjande besked och det var givetvis så att jag fått jobbet. Så vi hann inte mer än hem i söndags så var det dags att packa om väskan och bege mig iväg på måndag morgon för att träffa nya kollegan och följa med på kundbesök. Och det känns så otroligt bra redan nu och jag längtar till att få bege mig iväg ut själv och träffa mina egna kunder. För er som är nyfikna kan jag berätta att jobbet är att sälja tyger och heminredningstextiler till tygbutiker och heminredningsbutiker. Jag har ett enormt stort distrikt som sträcker sig från Uppsala till Kiruna så det kommer bli en del resande. Men det är precis det här jag har längtat tillbaka till. Att få jobba ute på fältet med produkter jag brinner för. Nu är det bara ett vikariat men kan bli allt ifrån några månader till att jag får stanna kvar tillsvidare. Oavsett kommer jag att lägga ner min själ i det här.

Just nu befinner jag mig på ett hotell i Borås där huvudkontoret och lagret ligger och i morgon tar jag min tjänstebil och beger mig hemåt igen till mina älsklingar. 

Just nu känns mitt liv väldigt bra...


Här är lite bilder från Spain



2 kommentarer:

Ammi sa...

Grattis!!!

Så mycket du förtjänar allt gott!! Och fältet är ju underbart :)
Kram!!

Pettiwoman sa...

Tack gumman.
Vem vet, vi kanske kan sammanstråla där ute på vägarna :)

Kram