tisdag 18 juni 2013

Livet på hotell

Det är verkligen skönt att få vara ute på fältet igen. Det har egentligen aldrig stört mig nämnvärt att behöva vara hemifrån största delen av veckan utan har alltid tyckt att det varit någon form av befrielse över det. Att bara ha sig själv att tänka på och hotellrummen blir liksom min egna lilla svär. Ja och så vovves så klart. Vi trängs mer än gärna i hotellsängen som denna gången är något mindre än vad det brukar bjudas. Jag slipper tänka på städning, att bädda sängen eller vad jag behöver handla hem till frukost. Allt blir serverat. Vem klagar då liksom?

    Min älskling har lagt beslag på min sovplats...

    Nyduschad och klar för sängen...

    Nya träningsdojjor som invigdes på långpromenaden idag...

    Nyklippt men luggen kunde gott varit liiite kortare...

Inga kommentarer: