onsdag 19 juni 2013

Borta bra...

Ständigt rullande hjul. Vita sträck flyger förbi i takt med mina tankar. De där som får fara runt fritt de timmar jag måste tillbringa bakom ratten. Hela tiden på väg. Besöker städer jag aldrig tidigare sett. Kör på vägar genom ekande skog och möter inte en endaste bil. Jag checkar in på ännu ett hotell och känner tröttheten klamra sig fast. Räknar timmarna som blir med sömn och de blir nog alldeles för få. 

I natt är det Östersund men i morgon bär det hem. Borta bra men hemma bäst...


2 kommentarer:

Anna sa...

Synd att jag inte visste att du är i min stad, då hade vi ju kunnat sagt hej iaf!

Pettiwoman sa...

Jag tänkte på dig faktiskt. Men jag kom fram rätt sent och åkte direkt dagen efter när mötena var slut. Men det kommer bli många fler resor dit.
Måste säga att Östersund verkligen var en fin och mysig liten stad :)

Kram