torsdag 28 juli 2011

Just another evening...

... och jag känner för att sitta i soffan, ensam med mig själv och inget annat än tv:n och datorn som sällskap. Men när vänner ropar ens namn och det är sommar och man kan sitta på en uteservering och dricka rött vin, varför sitta ensam då? Och det bästa med att inte gå på krogen för att få napp är att man kan skita i att duscha, skita i att tvätta håret för det är ändå snyggast två dagar skitigt. Och att sätta färg på ansiktet tar max två minuter sen är man liksom klar. Funderade först på att bara gömma mig bakom mina nya bågar (japp, mitt tolfte par nu) och strunta i färgen men det är ju ändå lill-lördag (borde det stavas med tre L utan bindestreck).

Det blev i alla fall en trevlig kväll. Det blir ju oftast det när det inte är planerat. Och vet ni... jag kanske har sällskap utomlands ändå. Den där resan SKA bara bli av!

Nu måste jag nog tacka den här dagen för jag har ju som sagt inte semester ännu utan ska upp i morgon och ta mig till jobbet. Men det känns ändå okej. Jag har ju haft en semesterliknande kväll med gott vin och väldigt trevligt sällskap!

P.S Ni behöver inte oroa er. Jag tog på mig BH innan jag gick ut!

5 kommentarer:

Christel sa...

Haha, du borde hoppat BH:n och chockat omvärlden lite. ;)

Pettiwoman sa...

Ja eller hur ;-)
Nåt roligt borde man ju få ha...

Kram från pattlisa ;-)

Tänkarsmurfen sa...

Tolv par brillor?
Jag som haft samma par i..... hmm.... väldigt länge nu :) Kanske dags att förnya mig lite med andra ord :)

Pettiwoman sa...

Haha ja Sebastian... de är nog dags både för en synundersökning och nya brillor :)

Du vet vart du ska gå ;)

Kram

Tänkarsmurfen sa...

Japp det vet jag ;)