onsdag 27 juli 2011

Åter på jobbet!

Har liksom ingen ro att vara ledig. Vet inte vad jag ska göra med de lediga timmarna. Skjuter det framför mig som i väntan på att något bättre att tillbringa de där timmarna med ska dyka upp. Det kommer inte att göra det. Jag vet ju det. Så jag är på jobbet igen. Men kroppen och huvudet vill ändå vara någon annanstans men jag vet inte riktigt var. Hemma med familjen i min hemstad? På en lång sandstrand långt borta? Med honom? Hemma är det bara projekt som att städa, rensa, måla och vika tvätt som finns tillgängligt. Jag vill INTE!

Låter mig befinna mig på jobbet denna vecka också sen måste jag nog bestämma mig. Låta mig själv få vila ordentligt och göra sånt jag mår bra av. Som vad? Har ett presentkort på massage och ansikstbehandling. Kanske börja semestern med att utnyttja det.

Snart...

6 kommentarer:

Kramaren sa...

P.
Oroledigt är
inte roligt.
Det är bara oroligt.
Då kan jobbet göra
det mindre jobbigt.
Trots oledighet.


kram

Pettiwoman sa...

Ja du har rätt vännen :o)

Kram!

Anonym sa...

Det är väl inte så svårt att välja Blekinges vackraste skärgård och länets tråkigaste stad väntar på dig. (och familjen också)
Mamma

Pettiwoman sa...

Jaaa jag vet mamma!
Lovar du fint väder kommer jag direkt :o)

Love you!

J. sa...

Bästa vore ju att ta med honom hem till BLEKINGE! :d (min dator byter tydligen till caps lite som den vill)

Pettiwoman sa...

Ja vi har faktiskt pratat om det :o)

Kram