måndag 25 juli 2011

Jag en exhibitionist!

På något sätt känner jag att jag skulle vilja vara anonym. Fast inte sådär anonymt anonym. Utan att jag kunde välja de som kom hit. Bara de jag känner är som jag. Som förstår och som kan ta alla mina sidor. De som kan ta min öppenhet, min oblyghet och att jag ibland fläker ut mer av mig själv än vad som anses av vissa vara mer än normalt. Ibland känner jag att jag skulle vilja kunna kasta kläderna. Varför då? Jo för att det är inget fult. För att jag tycker nakenhet, sex och kärlek och allt vad det innebär är lika naturligt som vissa skriver om dagens outfit. Men det skulle inte gå. Och det gör att jag ibland känner mig hämmad.

Jag tycker det är vackert med nakenhet. Med öppenhet. Med sex. Men de bitarna kan jag inte uttrycka i en offentlig blogg som jag vill. För det finns alltid människor som tycker och tänker. Därför har jag en erotisk blogg. Där jag kan uttrycka den biten både i bilder och i ord. Men anonymt. Och ibland skulle jag vilja kombinera det. Det jag skriver och lämnar ut här, med det jag skriver och lämnar ut där. Jag skäms inte för min kropp. Jag tycker om att se den naken på vackra bilder. På bilder som lämnar lite till fantasin. Bilder där man bara kan ana. Där man kan se brösten eller rumpan. Det räcker. Och jag skäms inte för att jag är en sexuell varelse. Och jag vill kunna uttrycka den biten. Men det är svårt när man inte är anonym. Folk skulle sätta morgonkaffet i halsen eller så skulle jag få hatkommentarer om att jag bara vill visa upp mig själv.

Men det är också jag. En väldigt stor del av mig. Och därför är jag just nu försiktig med vilka som får följa med hit. För jag önskar att jag kunde få vara lite mera öppen. Få utlopp för den där sidan. Min exhibitionistiska sida. Både i bilder och i text.

Skulle mina läsare klara det tro?

3 kommentarer:

Cc79 sa...

Klart de skulle! :)

Pettiwoman sa...

Haha ja DU ja ;)

Kram fina du!

Lisette sa...

Ju mer jag läser av det du skriver, ju mer känner jag hur lika vi tänker och hur glad jag är att jag hittade till dig. Själv är jag alldeles för djup för att skriva om ytliga saker som outfits. För min del kan du skriva vad du vill, jag kommer med glädje läsa allt du väljer att skriva om. :)
Kram!