måndag 12 augusti 2013

Regnet utanför...


Första jobbveckan är över och även helgen försvann i ett nafs. Jag befann mig på hotell hela förra veckan med min lilla fyrbenta vän som enda sällskap. Dagarna bestod av möte och på kvällarna befann jag mig på gymmet eller i hotellets bastu. Den var jag ensam om att använda men det var bra medicin mot min ömma och lite trötta kropp. Helgen regnade bort och jag borde utnyttjat det dåliga vädret mer till att vara hemma och städa men, tja ursäkterna är många men lite fick jag gjort. 

Nu är det ny vecka och jag befinner mig där ute på fältet igen. Men de här dagarna blir det bara dagstripper. Det regnar utanför bilen och magen kurrar högt. Därför var det skönt med ett lite mat-och-blogg-stopp nu. Världens godaste kyckling och nu är jag redo igen. 

Finns mycket jag skulle vilja skriva och berätta men jag hinner inte riktigt med. 

Hoppas ni har det bra där ute!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har det bra här ute, men hur har du det där inne?

Kram!

/O.

Anna sa...

Har ni flyttat ihop nu, såg något på IG?