torsdag 1 augusti 2013

It's not over till it's over


Kanske är det för att det är så få dagar kvar av ledigheten, kanske är det för att jag inte riktigt fått ut allt det där av ledigheten som jag velat, kanske jag saknar något eller någon. Kanske jag är arg på mig själv för att jag låtit en hel dag passera utan att göra något bra av den. Ibland går det inte att sätta fingret på och den där känslan som sitter i bröstet går inte att riktigt identifiera. Klumpen i halsen vill inte riktigt släppa och jag gör allt för att inte brista ut i gråt. En sån där dag bara och jag vill helst bara krypa under täcket och få vara ifred. Tycka synd om mig själv och vältra mig i självömkan. Men varför har jag egentligen inte en aning om. 

Inte alls på humör idag...

2 kommentarer:

Anna sa...

Skräp, hoppas det känns bättre imorgon! Kram

Pettiwoman sa...

Idag är det lite bättre Anna.

Kram på dig!!