onsdag 2 juli 2014

Lilla grisen jag...

              
  Fördelen med att bo själv på hotell ibland är att kunna skita i att duscha efter träning, krypa ner i sängen med ett glas vin, ta på läsglasen och bara vara allmänt osexig och småäcklig. Det bespara jag älsklingen men ibland behöver man få vara lite "wild and crazy". I morgon åker jag hem efter tre nätter i Funäsdalen och med en del bra odrar i jobbväskan. En ny kund idag och troligtvis en till i morgon så chefen borde vara nöjd. 

I morgon åker jag som sagt hem och älsklingen och jag har en ensam helg ihop att se fram emot. Vi har väl ordnat upp den där lilla fnurran om de där struntsakerna jag skrev om igår. Inget större bekymmer men dock något att ta upp på samtalet på fredag tror jag. Tycker det känns bra att ha någon att bolla med. Någon utomstående som kan se saker på ett opartiskt sätt. Tror alla par skulle må bra av att gå och prata med någon och jag är så otroligt stolt och tacksam över att jag har en sambo som förstår värdet av det. Män över lag annars är väl inte direkt superpositiva till den typen av aktivitet. Så jag tycker älsklingen verkligen visar att han sätter värde på vår relation och älskar och respekterar mig. Därför tar jag mig friheten att skriva om något så privat. För att jag är stolt och tycker att det borde vara det självklaraste i världen och inget konstigt eller skamligt. Vi är rädda om vår relation och vill ta hand om den och ta tag i saker som skaver innan det är för sent. Lite i förebyggande syfte helt enkelt. Alla har sina små strider men innan de utvecklas till världskrig kan det vara bra att ta lite hjälp utifrån. 

Nu ska jag dricka upp mitt vin...


Inga kommentarer: