onsdag 18 december 2013

Countdown

Jag kan äntligen börja räkna ner dagarna. Nu är det så nära att jag nästan kan ta på det. Ledigheten, tid med min älskling och familjen, tid för att få vara hemma och njuta av pyssel och massa mys. ÄNTLIGEN! Har känt en enorm frustration varje vecka sen vi flyttade att jag behöver åka hemifrån när jag helst skulle vilja vara kvar hemma och få komma i ordning. Helgerna flyger iväg och jag hinner knappt krypa in i älsklingens famn innan det är dags att krypa ur den igen. Men nu är det bara dagar kvar tills jag får sätta mig i bilen, lämna Norrland bakom mig och få tillbringa några lediga veckor ihop med den jag älskar mest. Och en bonus är att min familj med mamma, hennes man och lillasyster kommer och fira jul i vår lilla idyll på landet tillsammans med oss. Och på juldagen kommer hela huset att fyllas med älsklingens familj också på stort julknyte. Första gången våra familjer ska träffas och jag ser verkligen fram emot det. 

Så... nedräkningen kan börja. Två dagar kvar på fältet sen får jag äntligen åka hem och ta låååååååååångledigt!


Inga kommentarer: