fredag 27 september 2013

Tillbaka


Det har inte funnits mycket att klaga på i mitt liv på länge nu. Allt har liksom fallit på plats efter alla turer jag behövt gå igenom de senaste två åren. Det känns så otroligt avlägset nu att jag befann mig i en av de djupaste svackor jag någonsin har behövt uppleva. Så ont det gjorde i både kropp och själ. Men inget varar ju för evigt. Det går i vågor hela tiden. Därför blev jag inte direkt förvånad när livet sätter mig på prov igen. Jag har fått ta beslut av stora slag och gå igenom jobbigheter jag inte önskar min värsta fiende. Det har inneburit att jag inte varit riktigt mig själv på ett tag och tvivlat på både det ena och det andra. Ställt svåra frågor till mig själv men också hittat svaren. Nu är det över, jag mår bra igen och vet mer än någonsin vad som är viktigt för mig och hur jag vill ha det. Och hela tiden har min älskling funnits vid min sida. Tack fina du för det...

Som vanligt befinner jag mig på resande fot. Ensam i en hotellsäng där jag precis unnat mig en sen kvällsfika som smakade extra gott. I morgon åker jag söderut igen men får inte komma hem förrän på lördag kväll. En kundaktivitet håller mig kvar lite längre den här veckan och jag hinner inte mer än hem så ska jag iväg igen. På söndag åker jag till Borås till företaget och stannar hela veckan. Så älsklingen och jag får inte mycket tid ihop just nu. Men snart bor vi åtminstone under samma tak. En flytt jag verkligen ser fram emot. Vårt nya fina hem som jag planerar in i minsta detalj. Knarkar blocket och annonser på löpande band just nu. Så kul att få inreda vårt första gemensamma hem. Älskar varje sekund av det här...

Har köpt ett tangentbort till paddan min så nu kanske det blir lite mer bloggande av. Om det nu är någon som saknar mig här ;)



1 kommentar:

Sebastian sa...

Inget ont som inte har något gott med sig.